2008. december 14., vasárnap

INCREDIBLE

Én már nem is hiszem el de Medulin Jövő héten dolgozni fog. Megint jók az előrejelzések. MI TÖRTÉNIK ITT?! Érdemes a swell mellett a szelet is figyelni, mert elég fontos tényező a spoton és a windguru elég pontos infót ad. Amúgy a tenger feneke itt sziklás ami kedvez a hullámoknak de nem a kezdőknek, úgyhogy senkinek nem ajánlott itt meg tanulni surfözni. Láttunk klasszikus pointot is habár ahhoz nagyobb hullámok kellettek volna, de a kemény talaj miatt elég szabályosan törnek a swellcsik. A leghárdkórabb arcok már egy 4/3-as ruhával megoldják nem árt a boot, kesztyű és sapi. Én még egy 2 milis ujjatlant is vettem a 4/3-as zipless ruhám alá és fáztam. Persze nem nagyon csak egy kicsit és azt is el kell mondjam, hogy én elég fázós vagyok Pei pl. sima négyhármasban jól el volt. Ha bárki bármilyen infót szeretne nyugodtan írjon. 

Keep it  real!

Nincsenek megjegyzések: