2009. december 30., szerda

Búzasör, Bratwurst, Surf = München! MI??

Sajnos mostanában igen ritkán frissül a blog, ezért is igyeksztem még Decemberben feltenni valami érdekességet, hogy ne legyen egyetlen hónap se, amikor az egyedüli magyar nyelvű hullámszörf "magazin" hű olvasóinak lelke tápálék nélkül marad!:) Azonban megfogadtuk a szerkesztőségben, hogy 2010-ben sokkal gyakrabban fogjuk az oldalt frissíteni!

A bejegyzés címe már sejteti, hogy Münchenben jártam. Amire számítottam ott tartozkodásom alatt, hogy sok sört fogok inni és komolyabb sültkolbász túladagolás is fenyegetni dog, de amire nem számítottam, hogy szörfösöket fogok mindeközben nézni. Pedig így lett. Talán már hallottatok az az Eissbach patakocska állóhullámjáról. Én legalábbis már tudtam, hogy létezik. Azonban azt hittem, hogy az évnek csak egy részében lehet használni és valami eldugott helyen van ahova helyi ismerettség nélkül soha nem juthatunk el. Kiderült azonban, hogy épp ellenkezőleg a belváros kellős közepén, az év minden napján teljesen ingyen használható "surfspot"- ról van szó! Amikor ott voltam éppen 10 cm hó borított mindent, és nagyjából -2 fok volt, mégis voltak aki éppen csúsztak, mi sem bizonyítja jobban hogy bármikor lehet ott szörfözni. Azonban egy jó vastag neoprén nyáron sem árt, mivel a patak vize nem melegszik föl tulzottan soha. Sajnos amikor itt jártam megfelelő felszerelés híjján (deszka, neopren, bal térd) csak nézhettem a kollegákat, de biztos vagyok benne, hogy kimegyek majd tavasszal, mert igen jó mulatságnak tűnt. Készítettem néhány fotót, itt láthatjátok nagyjából miről van szó:












2 megjegyzés:

Unknown írta...

hogy kell erre ráúszni?

Unknown írta...

úristen, ezek állatok.... hogy élik túl?