2009. április 19., vasárnap

Forza Italia!

Ciao a tutti!

Vègre az èn szezonom is elkezdődött!
A hètvègèt Milanóban töltöttem, ès szombaton lekocsikáztam a tengerhez, ahol szerencsère tudtam nyomni egy sessiont. A körülmènyek nem voltak közel se a tökèleteshez ès a tervezett 130 km helyett 250-et kellett menni, hogy hullámokra leljek, de vègül szörföztem. Az elörejelzèsek es sèjteseim alapján Forte dei Marmiba mentem le, mert minden mas helyre lapos tengert jósoltak a meteorológusok. Fortèban fèl mèteres hullámok vártak, amik kicsit lehangolóak voltak első ránézésre, de valamit azért lehetett velük kezdeni. Nagyon sokan voltak a vízben amikor megèrkeztem, mindenki egy peak körül tolongott, először nem volt kedvem beúszni közèjuk ès megpróbáltam keresni egy másik törèst, de mindegyik rosszabbnak tűnt, ugyhogy bevállaltam a tömeget én is. Szerencsère a 20-30 lelkes olaszról kiderült, hogy nagyrészük kezdő, így vègül nem volt nehéz jó hullámokat szerezni. Masfèl óra múlva teljesen elcsendesedett a tenger, ès ezzel vége lett a sessionömnek. Forte dei Marmirol azt az èrdekes infót tudtam meg , hogy èvi 150 napot lehet itt szörfözni, ami kimagaslóan soknak számít a földközi tengeren. Nemsokára töltök fel kèpeket, arról, hogy jobb pillalnataiban miyen hullámokat tud produkálni Olaszország èszak-nyugati partszakasza. Meglepően jó helyek vannak errefelé. Azt hiszem jövő hèten is visszanézek, ha jók lesznek az előrejelzèsek.

Písz!

Nincsenek megjegyzések: